En smula seg

Blev lite öl och lite film inatt är jag kom hem. Lagom anstängande. Efter tre stängningar är man alltid lite mör i kroppen oavsett hur slitiga de varit. Mitt dygn är dessutom rejält vänt nu. Men ar ju en vecka på mig innan jag ska öppna så borde gå bra att ställa tillbaka. Jag håller tummarna.

I mitt liv hände ringet intressant, därför blir de tinte mycket skrivet här.
Jag funderar på att rensa ur min garderob för att få en ursäkt att shoppa lite.
Problemet är att jag aldrig klarar av att göra mig av med kläder, även om jag aldrig använder dem. Kanske loppis, dp känns det mer värt. Bord eju faktiskt sälja alla t-shirtar jag köpte i Thailand som jag egentligen inte kan ha men de är ju minnen. Alla kläder är minnen. Men det börjar känas lite väl desperat när kläder bara legat i ett halvår.
Jag vet inte....

Alla dessa val och kval.
Dessutom drömde jag en dröm inatt. En intresant dröm. Måste bara komma på vem huvudpersonen var. Då kan mitt liv förändras, jagvt i och för sig inte om det är bra eller dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0