Ta tag i saker

Idag har jag sovit fyra timmar.
Efter stängning på Donken och sällskap till Patrik var jag hemma vid åttatiden imorse. Sova lite snabbt innan det var dags för städande, tvättande och fixande. Det går framåt. Speicellt tvättandet, man behöve ritne anstärnga sig så mycket när tvättmaskine bor i ens lägenhet (lycka!)

Har dessutom äntligen tagit tag i att beställa en extren hårdisk till min stackars överbelastade dator. 500 GB borde ju räcka ett tag tycker jag. Så snart kan jag spara alla mina älskade serier och fylla datorn med än mer musik. Det är skönt, började ge upp.
Men nu ska jag återta alla Desperate Housewives, Lost, och Heroes avsnitt jag vart tvungen att eliminera.
Ny säsong av DH också, fjärde. Deprimerande att femman ligger så långt efter. Folk pratar om fel avsnitt! Suck...


image56
Min nya leksak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0