Snorboll

Jag hatar att vara förkyld, det enda jag inte skulle byta bort det mot är vinterkräksjukan. Det får jag ju ändå tids nog, varje år. Lagom till jul. Jag är som en tidinställd klocka. Lyx mig.

På jobbet är allt som vanligt, Jan får för sig att DTfokus är något nytt som han har uppfunnit. Helt plötsligt handlar det om hur bra det är att ha två i ettan och tre i tvåan. Det r ju för i helvete det jag har sagt i över ett år när resten har pratat om att man bör öppna en till kassa istället. De klarar sig på en i ettan och max två i tvåan. Lagom när jag har gett upp kampen så genomför han en kupp oh får det att se ut som han är den snälle och vi är de onda som skitit i de som stått i DT. Suck... jag blir så förbannat less.
Måste verkligen skriva det där CVt, men jag är också så förbannat lat.

Kan det inte bara ramla ner ett bra jobb i huvudet på mig?
Snälla.
Det får gärna vara på vardagar, dagtid och ganska stressfritt. Med fikaraster!

Kommentarer
Postat av: Shonna

Jag haller tummarna for dej med jobb och sa...!

2007-10-09 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0