Dagen innan löning

En onsdag som den 24e, kan knappt tänka mig att det blir värre än så.
Behöver verkligen köpa en drös med saker, såsom kattsand, kattmat, cykel och mycket mer. Men nu får jag snällt sitta här och inse att trots att jag idag faktiskt kan få hjälp att bära hem två trekilossäckar kattmat så får jag gott vänta till imorgon att inhandla det. Och sedan bära det hela vägen hem. Själv.
Men det är bra med träning har jag hört.

Ska snart lägga in alla mina räkningar, det är alltid lika deprimerande.
Brukar ju komma upp till en nätt summa av tiotusen varje månad. Försöker fortfarande komma på hur vi kan slösa så mycket pengar. Iofs, tiotusen är de bra kånaderna eftersom ca nio av dem är för lägenheten vilket betyder att det inte bara är jag som är en hopplös slösare.

Jag funderar på vad jag ska kunna göra ikväll. Min chef har ju sagt att jag inte bör umgås med mina vänner.
Fan vad trött jag börjar bli på mitt kära jobb nu.

Kommentarer
Postat av: isabella

hahah.. vi har ett tufft liv! INGET KAN STOPPA OSS NUUUUUUUUUUUUU! (vi kommer ändå spela Buzz tillsammans)

2007-10-24 @ 16:25:10
URL: http://isabellanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0