Åh en sådan... ohärlig dag

Det är inte det missade guldet som gör mest ont. Missförstå mig rätt, självklart hade ännu ett SM-guld på 2000-talet suttit väldigt fint men det var ändå så pass långt borta. Under kan hända och hoppet fanns där men det var inte det som var det som var jobbigast.
Det jobbigaset var att se det lag som jag älskar så totalt spela bort alla chanser till en andraplats som hade lett till UEFAcup spel. Att inte ens kunna vinna mot ett avhängt BP som åker ner till Superettan i vilket fall. Det gör mig lite nere. Att dessutom notera att av de fjuttiga 23 poäng BP tagit under prets allsvenska är 6 poäng från DIF. Tråkigt att tänka på.

Nu ska jag deppa ikväll, imorgon ska jag trots allt vara stolt över att de gjorde det de gjorde. Gav oss spänning ända in i slutet och kämpade om platser ingen trodde på innan säsongen startade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0