Livets svåra val

Jag vinglar fram och tillbaka. Mörkt eller ljust, det är en av de största frågorna att kämpa med här i  livet. Valet kan vara avgörande för varje del i ditt kommande liv. Nu när jag är gammal behöver jag kanske inte längre vara ung, men jag vill vara ung. Och mörkret är väl mer ungdomligt än det ljusa?
Dessutom är jag ju van med mörkret, det passar mig. Jag blir en bättre människa.
Jag trivs mer med mig själv.
Dessutom är de en jobbig procedur att gå över till den ljusa sidan.
Man måste först bli renad och sen anpassa sig efter det man verligen vill ha.

Så jag  vet inte.
Ska jag ha mörkt hår eller ska det var ljust?


                 
  

Jag vet inte, dessutom med nya luggen. Det är så svårt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är svårt det där. Det är riktigt snyggt med mörkt hår, men ack så jobbigt att färga. Och på sommaren är det ju lite härligt med ljust.. Men jag tror nog att du ska vara mörk ändå. Och ha din nya lugg. Lugg är kärlek!

2007-01-11 @ 14:43:06
URL: http://oh-seriously.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0