En vinpimplare?

Först vill jag be om ursäkt i förväg för de skrivfel som kommer finnas i detta inlägg.
Sen tänker jag berätta att jag har lagt mig till med vanan att pimpla minst tre glas rödvin varje kväll. Det är trevligt, tror jag.

Just nu lyssnar jag på hockey,
kommentatorer är roliga.
"Han stötte på varenda spelre på väg tillbaka till boxen"
Jag fnissar så jag dör.
"Precis så Lassila hann sträcka ut benet där han tänkte peta in den"
Kanske har gått fem minuter och det är redan så roligt.
Kommer bli en härlig kväll.

Jag trivs fan med mitt liv, även om det är väldigt rörigt och hopplöst och jag borde rätta till allt.
Men herregud, jag är inte mer än Jenny.



"Aldrig nöjd, aldrig nöjd"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vet jag att du kan. Jag kommer satsa pengar pa att du tar ett rekord nar du kommer sen. ;)

2007-02-03 @ 11:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0