Det är en dag imorgon också.

Imorgon är en fin dag. Då komemr det återigen pengar in på mitt konto. Januari har vart en riktigt deprimerande månad och jag vill inte uppleva det igen. Det här sparandet är ite bra för min plånbok.
Men det är ju för något underbart fantastiskt härligt etc.. Mindre än två månader kvar nu innan jag får ge mig av. Semester, värme, ny del av världen och underbart sällskap.

Imorgon skulle jag jobbat, nu är jag ledig.
Det leder till att jag bara behöver jobba sju dagar på rad sen. Och att jag kanske hinner ordna ett pass och beställa tid för vaccination, börjar bli dags nu misstänker jag. Måste sluta vara så bra på att skjuta upp saker. I och för sig är jag inte så sugen på att ta passkort med den stora finnen som flyta in på min läpp. Dock får det räknas som en petitess och jag får försöka att inte vara så fåfäng.
Jag har ju lyckas i många år.

Mycket händer, lite händer. Allt händer samtidigt.
Det är härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0