Varje dag är som ett äventyr

När jag vaknar på morgonen vet jag aldrig vad som väntar mig. Vad som helst kan hända. Det är en fantastiskt känsla, samtidigt som den skrämmer mig. Det är klart vissa fasta saker händer, jag jobbar. Men ja har nog världens mest varierande jobb. Ingen vet exakt vad som kommer hända när man stoppar in foten innanför de dörrarna.
Det är nog därför jag trivs så mycket.
För det gör jag, även om jag just nu mest håller mig flytande genom att längta till Thailand. Till lugn och ro och inga bekymmer.
Jag längtar till min flytt, en ny lägenhet. En egen lägenhet.
Jag väntar på nästa kurs, ASM. Hppas att det ska bli lika härligt som förra gnge fas jag inte får åka med grabbarna grus. Men det blir det. Klart att det blir.

Mycket som händer, samtidigt som inget händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0