Nätbutiker

Jag tror alla nätbutiker har ingått en sammansvärjning mot mig.
Idag fick jag mail från TBH, samma kära TBH som i fredags lovade mig att min beställda kamera skulle komma igår. Helt plötsligt har de inte den jag beställt men erbjöd mig en annan av samma sort som "bara" kostade 400kr mer. Jag köpte ju den satans kameran för att den kostade under 2000. IDIOTER
Jag mailade ett trevligt och sansat svar tillbaka som kanske bara innehöll tre eller fyra svordomar och krävde att få den för samma precis eller att omedelbart få min pengar tillbaka.
Lär ju inte hända.
I samma sekund som jag läse mailet insåg jag att min mp3spelare slutat funger. Den har gått ur tiden.
Den var iofs rätt gammal och jag behövde en ny men inte just nu, jag har inga pengar
Väntar dessutom på att pixmania ska lyckas slutföra sin förbannade "expert-undersökning" så jag kan få pengarna tillbaka från min andra kamera som slutade funka.

Ännu ett bevis för sammansvärjningen; när jag beställde min laptop meddelade de tre dagar efter den skulle vart levererad att de inte hade den längre. De fick dock bita i det sura äpplet och helt enkelt hosta upp den bättre versionen för samma pris. Det var dock tack vare min kära mor och hennes man.

Från och med nu ska jag gå tillbaka toll stenåldern och bara handla saker över disk,
eftersom det enda tekniska jag har som fungerar felfritt är min mibiltelefon som köptes av en söt tjej som sålde telenorabonemang utanför Willys.

DÖT ÅT NÄTET, FRAM FÖR STENÅLDERN!

Kommentarer
Postat av: Mattiasidunn

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2008-09-03 @ 11:24:03
URL: http://mattiasidunn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0