I krig är allt tillåtet?

Pixmania, ondskan själva.
Snart två månader sedan jag skickade in min kamera nu. Fortfarande är den inte registrerad hos dem som retur. Har i och för sig läst runt på internet och sett folk som fått vänt väldigt länge så hoppet lever. Men jag är fortfarande arg som ett bi.
Deras support är pinsamt dålig. De enda svar man får både på telefon och mail är meningslöst dravel om saker man egentlige  inte frågat. Snart kommer jag bli tvungen att köpa en ny kamera, för nya pengar. I och för sig handlar det inte så mycket om pengar, det var inte hur mycket som helst. Det är mer principen.
Det är mer att de faktist rakt ut säger att de är bra och egentligen suger. Det är lögn.

Jag är arg.
ARG!

Jag behöver en kamera till Thailand.
Jag har inte råd att köpa en förrän efteråt. Det är frustrerande.
Jag får hålla tummarna för att de får tummen ur arslet de närmsta två veckorna. Även om det inte lär hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0