En liten putt framåt

Flytten har ljusnat lite.
Patrik har skaffat bil som han hämtar i helgen, en bil med dragkrok vilket underlättar väldigt mycket. Nu behöver vi bara hyra ett släp. Sådant gör saker enklare och smidigare.
Jag har börjat packa nu. Var ett tag sen den här gången, länge sen jag höll mig i en och samma lägenhet i nästan två år. Den hä gången är det inte heller speciellt mycket att packa, det mesta rök med under min galna flyttperiod 04/05.
Det värsta kommer vara att försöka städa ur den här lägenheten, den är farlig, smutsig och gammal. Det gör mig lite ledsen, min nya lägenhet är nybygg, fräsh och ljus. Det gör mig glad.

Saker som gör mig mindre glad är;
  • Tapeterna - satans katt
  • Att mina popcorn på något sätt sprängde glasplattan i micron
  • Jag måste hitta min cykel om jag ska kunna bo så långt bort från stan
  • Hur ska jag hinna packa allt innan Tailand?

Fast det är bara petitesser, allt sådant fixar sig.
Idag är det fettisdagen, kanske köpa semlor för mina sista korvören. Om det finns några kvar i affärerna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, bil med släp e ju typ guld värt när man flyttar!! Najs för er :D

2007-02-21 @ 22:33:26
Postat av: Anonym

Hej Jenny!
Hittade din blogg, vet inte hur men här är jag...
Hur är det med dig?

Se till att Lisa addar mig på msn eller ngt, skulle vara kul att språka med henne lite.
[email protected].

Kram Lise

2007-02-22 @ 22:16:08
Postat av: mene

Puss.

2007-02-26 @ 08:09:25
URL: http://mene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0