Så gick det med det

Jag som skulle bli duktig och bli en effektiv och intressant bloggare. Eller i alla fall skriva ofta.
Det gick sådär när jag åkte ifrån min dator på kvällen den 25e. Efter att ha byggt världens största bilbana i två timmar, jag hoppas verkligen att de aldrig plockar ner den. Då kommer jag gråta.

Annars har inte mycket hänt, försöker desperat städa upp lägenheten inför festen. Känns som ett treveckors jobb med tanke på hur länge sen det var någon faktiskt tog tag i det här stället. Ska nog klara det, måste bara köpa skruvar till hyllorna så får jag ett  nytt ställe att göra av med allt strunt på.

Jo, just det.
Jag och tant Patrik har förlovat oss. Så nu är jag en sån där med ring. Har inte riktigt vant mig med den än. Brukar ju inte ha smycken.. men kommer nog över det. Glad är jag, ja.

Kommentarer
Postat av: Shonna

GRATTIS!!!
Vad roligt for er : )
Ta en bild pa ringen, jag vill se : )
Puss

2007-12-30 @ 16:25:45
Postat av: Ling

VA?! hold it...Hold it! Fest? vad för fest? Varför vet inte jag vad det är för fest du pratar om? VA!?!?!

2007-12-30 @ 17:03:34
URL: http://dealing.blogg.se
Postat av: Ling

jaha den! Ja men självklart är jag påjag kan ju inte missa o se dig bli tant :P

2007-12-30 @ 21:19:54
URL: http://dealing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0