Julafton

Så var den då här, dagen alla barn drömmer om. Igår dog tyvärr jultomten på adventskalendern i tvn så misstänker att det int blir så spännande ändå. Har i och för sig inte sett dagens avsnitt och eftersom mina systrar verkar vara glada kanske det löste sig.

Vaknade i alla fall vid den härkiga tiden halv åtta i morse då Märta som sover i sängen över mig hittade sitt paket i strumpan. Att somna om har sedan vart omöjligt. Jag är så tacksam mot henne, verkligen.
Dagen känns ju annars väldigt julig med plusgrader och utan snö. Kanske kan låtsas som att blåsten som river i husväggarna är julig så känns det bättre.

image81


Nu ska jag äta frukost, duscha och bli julfin.
Sen får vi se när tomten kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0