Jag och mina listor

Jonna är min listprinsessa, kan alltid hitta dem och sno nya hos henne. Wiiie.

Namn: Jenny Maria Fors
Smeknamn: Forsen, Jempa, Selene, Torgerd, Shrek, Latex
Civilstatus: Sambo med världens bästa Patrik
Bor: Precis i utkanten av Uppsala
Bakgrund: Jag har ingen bakgrund
Favoritbil: Alltså, det här med bilar intresserar mig inte alls. Men den får gärna gå fort, vara liten och svart
Laster: snus, alkohol och nagelbitande
Husdjur: Astrid aka Crazy Eyes och Lisa aka Kattzilla båda katter sen kanske Alexis räknas också.
Favoritfilm: Lejonkungen för alltid och alltid
Favoritbok: Liftarens Guide till Galaxen.
Dricker: Staropramen, Baileys, Cola, Saft och vatten
Äter: Helst så onyttigt det bara går
Jobbar: Som skiftledare på McDonald's Fyrislund i Uppsala
Favorit färg: Blå
Årstid: Sensommar/Höst
Favoritplats: Kan inte välja mellan Huggnora en sommardag eller Ingarö en sommardag
Senaste resan: Thailand i våras med Mene och Anna. Härligt var det.
Favoritprogram: CSI, Våra bästa år, That 70's show, Navy CIS, Stargate, Family Guy
Tatueringar: Det står Hakuna Matata på min rygg
Piercingar: Nej, fanns när jag var yngre men min kropp uppskattar dem inte
Senaste maltiden: Jag syndade och var på MAX och åt ett veggiemål. Ingen hit
Hobbys: Städa spisen, försöka få blommor att överleva, titta på film, fota
Senast du hade sex: Igår
Parfym: BodyShops vanilj och Amways Wistful Aroma
Vad onskar du dej i julklapp: Ett överkast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0