Fortfarande ingen snö

Julafton har passerat och fortfarande inte så mycket som en snöflinga. Jag drömde att det snöade inatt. Det var bra.
Malin somnade i min säng igår, vaknade utan täcke och kudde, hon är en liten skurk. Märta hade dock flyttat sig från sin säng så jag snodde den, knarrade lite lskigt bara. Var kanske inte gjord för mig.
Men lite sömn fick jag i alla fall.

Ikväll bär det av mot Ludvika, min Patrik kommer och hämtar mig.
Det ska bli trevligt, får se om det blir utgång heller hur vi gör. Vet inte vilka av de jag känner som faktiskt fortfarande befinner sig i staden. Det visar på hur bra jag är på att hålla kontakten med folk. Hrm....

Fina julklappr igår i alla fall. Man märker att man börjar bli vuxen när man bara får praktiska saker. Sen vann jag femtio kronor på min julklappstrislott också. Inte fy skam, måste bara bestämma mig för vilka nya lotter jag ska använda pengarna till. Funderar på pyramid för att den är så skoj.
Eller så kanske jag ska köpa mig ett liv... kanske.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0