Vrooom

Igår blev min cykel lagad. Äntligen.
Jag ska aldrig mer behöva gå hem från jobbet, eller inte kunna t amig ner på stan för en öl för att taxibolagen är idioter efter klockan tolv. Nu ligger mitt liv i mina händer. Det är fantastiskt vad en liten grej som en cykel kan få en att känna. Är i och för sig fortfarande lite ledsen över att jag inte fick den mest fantastiska cykel jag sett, men gamla Bettan klarar nog några år till. Innan framhjulet vinglar sönder.


Mulet och grått idag, det är skönt.
Tråkigt att jobba när resten av världen får vara ute i solsken. I och för sig bara stängningen idag kvar innan tre dagars ledighet och besök från Huggnora. Ska bli tokmysigt.

Duscha nu, innan jag svimmar av min egen lukt.
Har ni tänkt på att flottigt hår typ flottar av sig? Överallt, och hela kroppen känns flottig. Pommesfritig liksom.


Donken by night
image36
Ack Donken du sköna du härliga hus,
för här vill jag leva och dööööööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0