Persoalfest?

Dags igen, samla för mycket folk av samma sort och det blir läskigt.
Det var en riktigt bra idé när det bara var vi. En helt okej idé när det var vi och Vaksala, nu har det spårat ur lite tycker jag. Alla restaurangerna, vi vet hur det brukar sluta. Och varför alltid på tisdagar? Det är ALLTID på tisdagar. Donken har någon sorts förkärlek för det här.
Dessutom hittar jag inte ens dit det ska vara.
Det kan ju bara sluta illa.
På det ska jag öppna imorgon och om man ser till hur det brukar gå för mig när jag festar dagen innan öppning så bör jag hålla mig spiknykter. En deprimerande tanke. Allt slödder och sen ska jag vara nykter.
Jag börjar bli lite tveksam.
Samtidigt har jag ju sagt att jag ska komma, då har de ju köpt mat så det räcker till mig också. Ska jag bara då strunta i det, åååååh, alla dessa val. Jag vet inte. Men jag måste väl ta mig dit. Hur nu det ska gå till.
Om jag bara kände för det...

Igår var i alla fall en vacker dag, med ett vackert tifo må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0