Nu vet jag

Efter fredagen och lördagen inser jag plötsligt varför jag en gång i tiden faktiskt tyckte om att jobba stängning. Jag blev inte hängande här i flera timmar efter jag slutat. Jag vet inte vad det är, jag vill jättegärna släpa mig hem men det blir liksom inte av. Jag tittar lite på tv, äter lite, pratar lite med den som kör kvällskiftet. Sen går jag på toa sen pratar jag lite mer och sen kommer jag på att jag nog borde byta om.
Dit har jag kommit nu, ombytt är jag.
Jag ska bara dra mitt feta arsle ut genom dörren och upp på cykeln och ta mig hem.
Men det är skönt att bra hänga här. Att inte behöva göra något utan bara dra omkring. Jag är ett lök.

På TV är det WPT.
Där ska jag nog vara med, jag är bäst på att göra av med alla mina marker först. Det måste ju vara hur bra som helst? Eller hur var det nu...

Jaja, nu ska jag bara göra femton saker till.
Sen ska jag cykla hem. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0