Nattsudd

Stängningar ger mig så härlig dygnsrytm.
Halv tre och inte trött. Inte alls, och vid den här tiden börjar det ta slut på meningslösa program att titta på på tvn. Vad gör man då med mitt sitt liv? Får väl väntapå att Patrik kommer hem från jobbet så får jag i alla fall lite sovsällskap. Katten ligger mest och snarkar i fåtöljen. Så hon märker väl inte ens om jag går och lägger mig.

En gång i tiden hade jag ett socialt liv, vad hände med det?

Jaja, inte gräva ned sig i sånt nu.
Bara fem stängninga kvar. Tjihu!


image52
Min hyllning till min stulna kamera... snyft.

Kommentarer
Postat av: Marléne

La du märke till att vi har Guitarhero!? =)

2007-08-24 @ 15:32:51
URL: http://mene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0