Me and my family

Jag har en ganska stor framilj, den var inte så stor en gång i tiden men med nya giftermål och nya släktingar och framför allt nya syskon är vi nu sex xtycken i syskonskaran. Jag och mina syskon som faktiskt delar precis samma gener som mig Maja och Johan (de är för övrigt 20 och 22), min syster som inte delar en enda gen med mig, mitt latex Maja (ja, de heter samma sak! förstå vad jobbigt det blir ibland). Sen mina änglar, Märta och Malin som är 6 och 5 år gamla och delar hälften av mina gener. Vi har samma pappa...

Efter den fina introduktionen ska jag säga det jag skriver för att berätta, snart får jag besök. Av just Märta och Malin, de ska sova över. Första övernattningen som inte är hos mormor och morfar. Lite pirrigt är det. Pappa och Annelie ska bo på ett hotell inne i Uppsala centrum så de finns ju till hand om det krisar. Men det är ju det jag inte vill att det ska göra. Jag vill att det ska funka lika bra om när jag hälsar på dem. Men man vet ju aldrig, barn är nyckfulla, speciellt när det gäller sömn och föräldrar. Men de är stora nu, Märta börjar förskolan snart och Malin är kanske den tuffaste människa jag känner.
Jag är så glad saknar dem så varje dag jag inte får träffa dem...



Goaste som finns...




image43
Bror och syster på valborg 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0