Dödad mun

Tandläkarbesök igår. Massakead mun.. men nu är det bara tre besök kvar. Det är skönt, ska bli trevligt att sluta ha ont i munnen jämt. Tror inte att det hänt mig se jag var sju eller så. Innan jag fick min mun mosad mot en ond lekplats. Men vad gör man inte för att få leka?
Ska tillbaka igen den 12 september. Sju sprutor för att bedöva sen massa grävande och sen är det bara att ha ont som bara den i några timmar.

Annars två lediga dagar nu, jag gör inte mycket. Dricker lite för mycket öl som vanligt.
Idag ska jag dock träffa min Schonna som snart lämnar Sverige för lång tid framöver. Sorligt men så länge hon är lycklig är jag lycklig.

Jag har köpt en tröja, den är så ful så den blir söt. Verkar vara mitt nya sätt att inhandla kläder faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0