All by myself.......

Hemma igen, natt. Som vanligt.
Ingen hemma dock, inte helt vanligt. Eller jag misstänker att Alexis och Hollis ligger däckade inne på Alexis rum men det gör ju inte världen roligare för mig direkt. Lördag, hela världe är ute och både Niklas och Bella fyller år.
Grattis som bara den till dom (eller ja, egentligen fyllde de ju år innan tolvslaget men då hade inte jag tid att skriva). Niklas den stackaren fick börja sin födelsedag med att öppna och sen komma tillbaka och stänga med mig. Han har räddat min helg, han är guld värd.

Jag tror alla jag känner är på O'Learys eller BJs. Jag skulle tro det. Jag är inte sugen på nån av dem, dessutom tror jag det emst troliga alternativet (O'Learys) stänger strax. Då var det som inte värt att cykla ner kvart över ett.  Fast jag just nu i denna alkoholfria värld önskar jag nästan att jag åkt ner.
Men nu ska jag istället vänta in friidrottsVM. Måste ålla mig vaken till herrarnas final på 100 m. Om det nu var inatt den gick. Hänger inte riktigt med på SVTs programtablå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0