Ondskan personifierad (stavas det så?)

Jag har en ond katt. Och då menar jag genomond.
Hon ser fluffig söt och snäll ut, och hon verkar mysig och go för att hon gillar att sova bredvid en. Men det är bara skenet som starkt bedrar en. Egentligen är hon djävulens katt utsänd för att förstöra just mitt liv.

Hon har rivit sönder tapeter och min säng. Hon är usel på att träffa sin kattlåda vilket gör att jag får skura badrumsgolvet hela tiden. Hon slår en i nacken med EN klo så fort man inte ger henne uppmärksamhet (det vill säga när man sover).

Hon är egentligen inte min katt, men hon är här för att straffa mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha! paus... hahaha! paus... hahaha!

och förresten... ja, det stavas så.

2006-12-05 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0