Nikotin?

Nu var det ett tag sen jag rökte eller snusade, ärligt talat har jag glömt att hålla räkningen den här gången. Kanske är det ett teckren på att jag kommer lyckas?
Det vore trevligt, jag är rätt trött på att röka. Det smakar inte speciellt gott (om jag inte är full), det luktar inte det minsta gott och nu när jag inte röker inser jag hur äckligt det är för de som råkar gå bakom en på stan. HU! Snuset saknar jag desto mer, får se hur det blir med det efter min renlevnadsmånad.
Ingen alkohol, inget nikotin och inget koffein fram till den 29e. Det känns rätt bra.
Dessutom en utmärkt anledning till att hälla i sig choklad med glass i på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaa, faktiskt. Och jag som har helt ny blogg och allt. Varför jag nu har det, men det är kanske bra..

Heja heja, det är faktiskt sjukt äckligt med rök på stan. Mm.

Vill du ha mitt barn ett par veckor förresten? Hon gnäller ihjäl mig..

2006-12-04 @ 12:29:11
URL: http://oh-seriously.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0