Jag är så huslig

Sådär, har precis genomlevt årets andra lussekatts-bak (hur ska det skrivas korrekt?). Nu måse jag låta bli dem fram till jul eftersom de ska ätas på julafton. Jag hde pärlsocker på några, var tvungen att smaka en av dem. Det var tokgott. Så nu har jag lärt mig något nytt.
Hade även kristyr på pepparkakorna medan degen jäste. Körde på kaostema, för jag kom fram till att ingen egentligen bryr sig om hur det ser ut. Alla vill bara äta det sockriga. Förstå vad mycket tid man sparar!
Medan jag gjorde det såg jag til så jag har lagom (nåja) mycket personal imorgon på morgonen. Måna bollar i luften...

Nu ska jag må illa en stund.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaa, dum.
JÄVLAR. har en räkning till dig...

2006-12-20 @ 13:48:47
URL: http://oh-seriously.blogspot.com
Postat av: Lisa

Du är utmanad!

2006-12-21 @ 21:46:15
URL: http://oh-seriously.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0