I ett desperat försök

Jag tänker ibland på att jag saknar min bligg och att den borde startas upp igen.
Bloggfebern dog i min umgängeskrets och så också i mig. Men nu gör jag ett nytt försök.

Jag hittade en utmaning i Lisas och Davids bloggar. Den var kul.
Lista alla ord som man lagt till under "Mina ord" i T9an. Här är min lista.

:D
ä.
a.
backroom
bakfylle
bakis
Bakis
banga
batman
beige
bejb
Bejbi
bejbi
cigg
bitti
Blidde
bluärgh
bsm
avgiftning
avtalet
attans
e!
Danne
darling
dell
fellinis
dejt
Destiny
efterfesta
efterskott
diagonalt
Disa
fittor
flogsta
fjollor
Djurgårn
Donken
förtidigt   (hrm...)
dragabrunn
everything
fyllon
fyrislund
300
Gaha
hångel
Hassela
Happy
Hehe
Hehu
Hello
helrör
hemlis
hemköp
Hiven
Gnarp
inatt
Iofs
iofs
ingarö
honey
imorrn
höres
Gröhn
huggnora
gympan
jäh
Jajjamen
källström
kaniner
japp
Karwan
JÄVLA
Jävla
jävla
jävlar
Learys
learys
jefvla
kela
kelar
Livet
kitten
klåpare
knas
knastra
jonna
komsi
Jonson
korall
korallen
kotte
Krya
ludervika
lurviga
nålen
Majsan
Mandy
Mange
namnsdagen
mammen
maräng
Mårdh
Natti
Meal
negrer
Milla
oljudet
Moa
onani
onding
Mohahahahaha
nördar
onykter
Orwak
Mudde
Mysan
rc
packet
Råby
Schnellast
Schonna
SALDO
pallade
räkne
Pannkaka
pärs
Reklameras
sep
se7en
sernanders
ricky
piken
Shots
pirra
slirar
skit
Skit
skräpar
skyltningen
soligare
pollen
rooar
snott
spray
Sry
Pucko
svarare
steker
Stenhagen
sviss
supande
supandet
rushen
strips
systers
Taban
tågresan
våldgästa
Vaksala
tändare
verifierad
tequila
ticnet
Theresa
Tihi
Usch
vricka
tävtten
tvugna
webbisar
wiiie
Wiiie
Zlatan
07361040**

Den var längre än jag trodde.
Jag är numer orolig för mitt starka SMSberoende. Men det går nog över.
Nu utmanar jag resten av världen på att slå mig i otroligt meningslösa ord på just din telefon.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit, jag trodde jag hade manga tillagda ord i min ordlista... men ICKE!!!

Har dock axa SMSberoende.. Skickar runt 700st/manaden.. Galet ju...

2006-12-03 @ 13:05:38
URL: http://nalgot.blogg.se
Postat av: David

Jo, nog slår du mig, nästan. Jag hade faktiskt inte skrivit av rakt av, utan sorterat bort dubbletter som Jävla och jävla, samt obegribligheter som /d. och o!!

2006-12-03 @ 14:35:48
URL: http://meningenmedlivet.blogg.se
Postat av: Lisa

Ja jävlar! Jag gjorde som David och dumpade alla d! f. osv. Wao! Ska vi börja blogga igen? ;)

2006-12-03 @ 20:22:15
URL: http://oh-seriously.blogspot.com
Postat av: mene

Var hittar man det där på telefonen? Vill också skriva T9lista!

2006-12-12 @ 13:38:14
URL: http://mene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0