En utmaning

Jag blev utmanad av Lisa, så får väl göra ett försök då.

3 Saker jag skäms för:
att jag inte kan kontrollera mitt humör bättre
att jag tenderar att stretcha sannigen lite ibland för att saker ska låta mer spännande
att jag inte tar mig tid för mig själv och vad jag egentligen vill
3 saker jag är stolt över:
att jag lyckades vända mitt liv från en nedåtgående spiral till en uppåtgående på egen hand
att jag har blivit bättre på att lyssna på andra
att jag har för vana att städa min spis och mitt nadrum ordentligt
3 Saker jag vill göra nästa år:
flytta in i min nya lägenhet och inreda den precis som jag vill
åka på ASM och bli ubildad till 2a assistent så jag får fast månadslön
bli bättre på att hålla kontakt med och träffa mina vänner
3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:
en vecka på kurs med underbara galna människor och massa nyttiga saker att lära sig
att Lisa fick en underbart söt dotter
fotbolls-vm .. fyra år kvar till nästa gång (då är jag 27)
3 Saker jag inte kan klara vardagen utan:
min mobiltelefon
en dator med internet
musik
3 personer jag avundas:
Min mamma - för att hon inte låter andra berätta för henne vad man borde eller inte borde göra (och hundra saker till)
Min bror - för att han klarar av att vara sitt snälla vnaliga jag trots allt som hänt honom
Niklas - för att han känns så jsälvklar i det han gör och an kan få nadra att känna tillit till honom
3 personer jag utmanar att göra en liknande lista:
Mene

(är den enda jag känner med blogg, de anda umanar jag någon annanstans)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0