Oh blogg, min blogg

Jag har fyllt mer än halva mitt utrymme. Hur gick det så fort?
Jag är inte beredd att börja radera gamla inlägg elelr något liknande galet redan nu. Men vill ju kunna lägga upp bilder ibland. Men det kan jag absolut inte nu, har inte råd att offra plats för det. Kanske helt enkelt måste börja se mig om efter ett nytt ställe att blogga på, för det här är inte hållbart. Tycker faktiskt det är lite väl snålt, 5mb. 10 kunde man väl få i alla fall även om man inte betalar.
Vilket jag ju antagligen ändå kommer göra så fort jag får en inkomst, om jag inte hittat en trevlig och snäll blogg då, som inte gör såhär mot mig.

Äh, när jar orkar ska jag ändå göra en ny hemsida.
Där kan jag ha min blogg.

Nu ska jag cykla till jobbet... snart.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, det går ganska fort att fylla utrymmet, speciellt om man lägger in bilder.
Jag har rensat min blogg på gamla inlägg två gånger, då jag lyckats fylla kvoten.

2005-09-01 @ 10:17:51
URL: http://lottas.blogg.se
Postat av: Samson

Du kan ha bildern nån annanstans. bredbandsbolaget (det är väl det ni har) bjuder på 5x20MB (fem separata användare). Du behöver bara aktivera dem på hem.bredband.net sen länkar du dem bara

(img src=http://hem.bredband.net/Jännu/sexiga_bilder_på_mig_i_underkläder.jpg)

Fast med taggar ist för paranteser

2005-09-01 @ 17:26:41
URL: http://samson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0