Välkommen till helvetet

Idag har jag vart hos min mor och tvättat. Det händer nog inte igen. Jag vill nog när jag tänker efter aldrig stoppa in ens ett finger i den lägenheten. Det var den mest spända stämning jag någonsin varit med om, bara att gå in fick mig att vilja spy. Obehag som inte kan beskrivas. Jag vill ju kunna hälsa på min mamma, jag älskar min mamma. Hon är den bästa som finns och jag vill inte att hon ska ha det jobbigt, jag vill vara där och hjälpa men jag kommer nog inte klara det.
Hu, det var som när jag var yngre, när mamma, jag och Maja bodde i den för lilla lägenheten i Luthagen. Jag ville inte vara där för det fick mig att må dåligt att gå innan för dörren. Precis samma känsla nu. Om jag får en egen lägenhet ska jag kidnappa dit min mamma så ska hon bo hos mig.
Får se hur London blir, det kan gå riktigt illa. Men jag ska bita ihop i alla fall, jag har alltid lillebror där. Ja.

Appropå lägenheter har Lisa kanske fått nys om en lägenhet åt mig. Andrahand så klart. Men vad gör det? Allt är lysande om jag hittar någonstans att bo, för hur länge som helst kan vi faktiskt inte trängas här. Även om Lisa är världens bästa sambo. Mm.

Just det, idag bestämde jag mig för att återuppta det här med onani. Det var några år sedan, så här i efterhand försöker jag bara komma på varför jag la ner det. För att jag tyckte det var bättre att vingla hem från krogen med killar som var så fulla att de inte ens visste vad de gjorde? Herregud, jag måste varit korkad. Nej, hädanefter, aldrig (nåja) mer fylleragg. Jag håller mig till den jag vill ha, resten av tiden kan jag ta hand om mig själv. Dumma femtonårsJenny som lurade mig att tro annat.
(I och med den här delen av inlägget får nog låttexten i mitt förra en helt ny innebörd)

Nu, te och en cigg på balkongen.
Njuta lite av den friska luft som regnet lämnat efter sig.
Imorgon ska jag leka med Pumba! Det är som lycka rakt igenom. Hundra år sedan.



"Ever since I was eight or nine
I´ve been standing on the shoreline
always waiting
for something lasting
Loose your hunger, you loose your way
get confused and you fade away"

Kommentarer
Postat av: Lisa

hrm, hur var det med det här med sex i lägenheten? =P
puss darling, tack för ikväll!

2005-06-22 @ 01:43:21
URL: http://liisa.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan du skicka hela låttexten på Shoreline?

2007-05-09 @ 16:34:38
Postat av: carro

Kan du skicka hela låttexten på Shoreline?

2007-05-09 @ 16:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0