Vad i helvete!

Bakfull idag igen, det börjar bli pinsamt. Känns som jag är på väg mot gamla trakter. Jag betalade iofs inte för ölen igår, det var ett framsteg. Däremot köpte jag cigg åt en helt främmande människa, vad är det för fel på mig? Jag borde veta bättre, jag är typ pank och då ränner jga runt och köper saker åt folk. IDIOT! I say. Vågar inte ens kika i plånboken, kommer inte ens ihåg hur mycket jag handlade för igår elelr om det finns pengar kvar. Kommer dock ihåg vad det fanns kvar på kontot efter uttaget. Det gör livet jobbigt nog. Tur att jag gett Lisa pengarna jag är skyldig henne. Vore skamligt annars, då vore jag verkligen pank.
Varför bränner pengar mig så i handen? Vad har jag gjort för att förtjäna jordens mest oekonomiska sinne. Jag vill fan vara en snål jävel, då kanske jag hade haft pengar någonsin. Eller så hade jag bränt dem på något totalt meningslöst. Kanske bättre att bränna på folk jag tycker om och bryr mig om. Men inte på främlingar, inte mer!

Ah, tangentljudet förvärrar min huvudvärk gånger tusen. Kan inte ens beskriva smärtan.
Munnen smakar rutten skunk och jag luktar nog åt det hållet. Får köpa (så var det dags igen!) tuggummi sen när jag kommer till stationen.
Mitt tåg upp mott skogarna avgår nämligen 12.25, eller nåt sånt. Kanske borde kolla upp det?
Och just det, bilderna jag lovade i förra inlägget kommer nog i nästa. Måste orka slänga upp dem på datorn. Och känner mig inte så motiverad just nu, min mun smakar som sagt skunk.



Bakislåten nr.1
"För the botten is nådd
Hur långt kan man gå?
Hur lågt kan man sjunka?
Hur kasst kan man må?
Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen"


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha. klantskalle! Kolla när tåget går så möter jag dig där! Ska ändå hämta psykel när jag slutar =)

2005-06-30 @ 09:32:50
URL: http://liisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0