Sol på bryggan

Ah, jag har suttit på bryggan, det kändes inte så tufft. Men ganska somrigt.
Dricka kall Loka och skratta åt blekBamse.
Och så har jag ju så klart träfat Samson som är på snabbvisit från sitt jobb. Han är aktieägare. Det ni, han finns på börsen. Jag är kanske inte så imponerad, men ändå. Och Staffan ramlade förbi också. Det var som... förr. Ganska underhållande när man inte nött sönder allt. Tufft. 

Snart iväg mot Walter, önska mig lycka till. Håll tassar, tummar, tår och allt vad man nu kan håla för att jag är lika bra som jag tror. Mm.
Undra vad de gör på en arbetsintevju? Ja, det visar sig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wao. Bryggan. Fick ni linnepizza också?
Och det gänget liksom.. nästan värt en övernattning med hångel? =)

2005-06-20 @ 15:13:19
URL: http://liisa.blogg.se
Postat av: Mamma

Håller tummarna ! Sålart!

2005-06-20 @ 16:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0