Sista dagen

Det har ar lysande, internet p a varan tv pa hotellet gor att man inte ser ena hornet av det man skriver. Lysande. Ni far helt enkelt bortse fran om det blir valdigt knas. Vaknade nyss och insag att jag glomde namna att vi var pa Madame Tausaddes igar (nej, jag har ingen aning om hur det stavas). Anledningen till att jag glomde var nog att jag inte var sa imponerad. Jag hade vantat mig sa mycket mer. Alla pratar ju om det, visst, vaxdockorna var ballt gjorda. Det var kul att de sagat isar Jennifer Aniston och Brad Pit och stallt Brad med Angelina. Men mer an sa var det inte. Jag och min syster knappte nagra glada kort med lite diktatorer, jag vagade inte ta kort med Bush och Blair efterwsom det jag velat gora pa kortet garanterat satt mig i fangalse i ett land som detta. Men sen var det inget mer, bara sjukt mycket folk och en skum avslutning i nagon Cosmonova liknande sak. Som jag inte fattar vad den hade med vaxdockor att gora. Nu ner och ata frukost, sen overtala mamma att vi borde spendera aven var sista dag i Camden. Far se hur det gar. Inatt kommer jag hem, till Liiiisa och hennes fina tangentbord med alla bokstaver pa.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaaa, kom kom kom! Jag saaaaaknar dig!

2005-06-26 @ 12:28:01
URL: http://liisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0