Okej, här kommer frågorna

Vem är du mest avundsjuk på nu och varför?
Jag är lite avundsjuk på många för många olika saker. Jag är avundsjuk på Lisa för att att hon är så bra på att ta tag i saker, jag är avundsjuk på Marléne för att hon åker ut och reser varje år (vilket jag gärna vill, men antagligen när det kommer till kritan aldrig skulle våga), jag är avundsjuk på alla söta kära människor jag ser överallt som kramas för jag vill också få närhet. Jag är avundsjuk på de som vågar så mycket mer än jag någonsin kommer våga.
Jag är avundsjuk på de som alltid vågar vara ärliga och raka mot andra och alltid måste tänka på vad de säger för att inte sanningen ska komma fram.  


Säg tre hemliga önskningar, svara ärligt och privat. Önska ingen chokladglass liksom.
- Förändra mig. Jag önskar jag kunde ändra på allt i min personlighet som gör att jag gör fel. Alla knäppa och ologiska saker jag lever mitt liv igenom och vet om att jag inte borde göra. Ibland tycker jag nog det borde komma en fe och trolla bort den delen av mig, eftersom jag inte klarar av att förändra den själv.
- Vardagsförhållande. Jag erkänner, innerst inne vill jag också bara ha någon som står ut med mig och vill bo med mig. Någon som vill bara vara vardag med mig. Inget speciellt och inte massa galet. Bara två som tycker om varandra och vill vara med varandra för det. Jag vill ha någon att vakna bredvid jämt, någon som jag faktiskt skulle vilja ha barn med och någon som jag känner mig säker på.
- Ekonomiskt oberoende. Jag vill inte kunna köpa massa saker, jag behöver inte sjukt mycket pengar. Jag skulle bara vilja kunna gå på stan en dag och bara komma på att jag vill fika, elelr köpa en tröja, eller ta tåget till någon annan stad. Just att slippa tacka nej till så mycket bara för jag inte har råd.


Vad gjorde dina päron för största misstag?
Jag och min mamma är för lika, ibland hade det känts bra om hon kunde ha kommit ihåg att jag var barnet av oss, inte bara när jag inte gjorde som jag skulle. Vissa saker som har sagts går inte att tvätta bort.
Pappa har vart för långt borta, jag ville ha min pappa inte hans pengar.


Säg en dålig sida hos din svärmor/svärfar.
Jag har inga.


Vad skäms du mest över dig själv?
Att jag är så dålig på att vara ärlig mot människor. Rent ut sagt usel, att jag är så feg att jag hellre sårar andra än utsätter mig själv för något jobbigt. Samtidigt som jag ursäktar mig med att ingen ju mår bättre av att veta allt.
Att jag tappade bort en vår av mitt liv nu i våras för att jag aldrig klarar av att säga nej. För att jag någonstans inom mig fortfarande är en fjantig femtonåring som tycker det ändå är ganska tufft med droger.


Vad är du mest mallig över dig själv?
Att jag utvecklats till en mycket bättre människa de senaste åren. Att flera personer säger att det är lätt att vara sig själv med mig.


Vilken är ditt livs största sorg?
Jag väntar nog fortfarande på den, eftersom jag inte kan komma på något speciellt på rak arm.


Beskriv varför du är en stor bluff.

Jag är inte så glad och rolig som jag ofta försöker låtsas som. De flesta får aldrig se den sidan av mig som skulle göra att de skulle lämna mig. Jag vågar inte visa hur jag mår eller berätta varför jag mårs wå av rädlsa för att bli lämnad. Jag låtsas som att jag är stark och klarar mig utan någon, men innerst inne är jag livrädd för att alla ska lämna mig.


Ah, det var svårt. Men nu är det gjort.


Kommentarer
Postat av: Marina

Vi svarade visst nästan samtidigt. :) Det verkar som om folk tänker ganska lika tankar..

2005-06-15 @ 11:19:59
Postat av: Lisa

du är så modig så gums.
fan vad alla önskar bra saker. kärlek liksom. jag önskar olycka. heja. knäppjag.

2005-06-15 @ 11:21:53
URL: http://liisa.blogg.se
Postat av: diablo

Att jag tappade bort en vår av mitt liv nu i våras för att jag aldrig klarar av att säga nej.


tack ! så mycke att man bara var ett mistag hmmm
jajaja

2005-06-19 @ 17:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0