Något är över...

Idag hämtade jag ner partycdaren från ladan. Stoppade i nya batterier och försökte få den att spela musik för mig. Det funkade inte. Tydligen var en vinter i ladan lite för mycket för det lilla livet och den har nu vandrat vidare mot sällare jaktmarker.
Det är synd, den kommer saknas.
Får försöka ersätta den med några andra högtalare, men hur ersätter man världens färggladadaste lilla spelare.

Nej, vila i frid kära cdaren.
Vi kommer sakna dig...


Nu är jag färdigpackad! Ja, alltså, jag har packat alla saker. Inte druckit mig väldigt redlös.(hahaha, det är humor humor humor :P)
Väntar på att far ska komma hem och skjutsa mig till Ludvika med de saker som jag nu ska släpa tillbaka åt det hållet. Känns verkligen som jag inte gjort annat än flyttat det senate året.
Snart ett år sedan jag flyttade ut från Hjortrongården, där jag ju i alla fall bodde i två år, även om det var i två lägenheter.
Sen dess har jag antingen bott nån månad på ett ställe eller helt enkelt inte bott alls.
Det har vart ett skumt och förvirrande men samtidigt underbart år.
Jag tror jag ska börja fira nyår vid juni/juli-skiftet. Känns som det oftast är då man ändrar på saker, inte mitt i vintern när man helst inte ens vill sticka näsan utanför dörren. Undra om jag kan få med mig fler, vore bra.



Och du sa
du måste vara sjuk
sjuk sjuk sjuk
Du måste vara blind
blind blind blind
du måste vara blind
för du kan inte se
när löven faller ner
hur ful jag är

Kommentarer
Postat av: Lisa

Näää, stackars musiken. Vad ska vi då lyssna på i parken? Får ta med oss Martin och hans dunka-dunka! =)

2005-06-09 @ 11:26:26
URL: http://liisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0