Morgonstund har ondska i huvudet

Vaknar med en bakishuvudvärk som jag absolut inte förtjänat, en öl ska inte leda till det. Kom fram till efter lite överläggande att den antagligen har mer med att vi spelade fotboll i stekande sol under ganska många timmar igår. Jag borde sköljt huvudet i duschen efteråt. Samson sa att om man kyler ner sig som fan brukar det inte bli så. Nästa gång ska jag pröva det.
Igår blev i alla fall den nog trevligaste dagen hittills i mitt Uppslaboende, nog för att jag inte ens vart här i en vecka sen jag flyttade hit men men. Det går faktiskt bara inte att låta bli att ha kul när man underhålls av folk från förr. Jag måste erkänna att jag nog alltid kommer ha en svag punkt för Samson och Johannes, observera att jag skrev Johannes, det är något visst med dem. He.
Trevligt som få var det i alla fall, jag och Samson avslutade kvällen med att prata Amway (just det mamma, han känner någon som är alldeles under Månsons!) och sen berättade han hela handlingen i filmer jag glömt eller helt enkelt inte sett. Jag vet nu den kronologiska ordningen i Pulp Fiction! Kanske dags att se den på en gång nu.

Vet ni, Bamse sover med öppna ögon, det är ganska läskigt! Men jag sov inte bredvid honom så inte farligt för mig.

Imorse skulle jag vakna tidigt och väcka herr Putte. Han var redan vaken, jag lovade att blogga om hur stolt jag var över honom! Jag är mycket stolt, hoppas de där svarade bara. Ja.
Idag blir det tvätt, alltså hem till mor i Eriksberg eftersom jag inte orkar boka tid här. Sen packa till London, jag ska till LONDON! Haha, hrm, ja just det.



"Åh Jenny du vet att du är bra
Du räcker till, du räcker till
Åh Jenny du får vad du vill ha
Bara du vill, bara du vill
Åh Jenny du vet att det är sant
Att du är vacker, du är stark
Åh Jenny du vet att du är bra
Ohh ohh oh Jenny"


Kommentarer
Postat av: Lisa

En sån tur att jag också sov då, så jag slapp titta in i hans öppna ögon..
(För övrigt sover jag också med öppna ögon, men säg inte det till någon..)

2005-06-21 @ 11:55:18
URL: http://liisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0