Morgonkvist

Egentligen hinner jag verkligen inte skriva. Jag bara måste, lite.
Ska snart rusa mot arbetsförmedlingen.
Först snabbdusch och ansiktstvätt.

Vill bara skriva för att bevisa att jag är vaklen, före klockan nio.
En applåd krävs nog. Tack Lisa som väckte mig på ett obrutalt sätt. Det var länge sen något sådant hände. Kanske för att jag brukar vara onåbar denna tid på dagen.
Idag hämta cykel och handla mat.

Nu, lite tempo.


"Die Liebe ist ein wildes Tier
Sie atmet dich sie sucht nach dir
Nistet auf gebrochenen Herzen
Geht auf Jagd bei Kuss und Kerzen
Saugt sich fest an deinen Lippen
Gräbt sich Gänge durch die Rippen
Lässt sich fallen weich wie Schnee"

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaså, du tyckte att jag var snäll? Jag kände mig mest stressad. Trots att jag, efter att ha hämtat bröd till jobbet på vägen, ändå var här fem i. Ja. Märkligt. Srs snart!

2005-06-13 @ 08:54:58
URL: http://liisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0