Jag är så duktig

Idag är en dag när jag faktiskt nästan bara uträttat saker jag ska. Förutom att göra en kopp kaffe och röka en cigg då, men det känns som något jag förtjänat.

Började med att, som ni säkert läst i det förra inlägget, gå upp sjukt tidigt och ta mig till arbetsförmedlingen. Var där INNAN de öppnade (okej, vi bor tre minuter därifrån men ändå), var trea att få tag på en lapp och klar med allt på en kvart. De gjorde det lätt för mig och godkände min handlingsplan från Ludvika som räcker till augusti. Det är skönt, inget mer arbetsförmedling förrns då. Jag andades ut och knallade åter till mitt nya fina hem.
Sen hem till mamma, hämta cykel och cykla den hem. Jag cyklade! Det resulterade bara i lite svett, jag är rätt stolt faktiskt. Ska nog inte ta så lång tid att anpassa sig till cykelstaden.

Nu har jag och Lisa fixat sängen, vi är så bra.
Vem behöver karlar liksom? Vi är både snyggare och mer tekniska. Ja.
Okej, kanske att jag behöver en. Men jag får vänta. Och så länge så behöver jag ingen. Jag har Lisa och Marilyn, vad mer att önska sig här i världen. Och en Mene som hälsar på med jämna mellanrum.
Ja, ett tag kan jag nog andas med det som omvärld.

Snart ska jag trycka in mina kläder under sängen, sen ska vi till Willys och handla.
MAAAAAAAT!!!!!
Sen stan, måste skaffa ny sladdosa, tror Mathias den skurken har snott min. Ska skicka ett ilsket litet sms om det och fråga på ett oilsket vis. Nej, det här blir inte djupare än så här.


"...I don't wanna get lost
I don't wanna live my life without you

I don't wanna forget you
I don't even wanna try..."


Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag skule bara vilja tillägga att jag inte är någon skurk! Sladdosan kan ha blivit kvar hos mig men den var ej kvarhållen med flit...

/Mathias

2005-06-13 @ 15:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0