Intervju

Så, nu har jag vart duktig.
Jag tror till och med det gick ganska bra, chockerande nog. Tror slipskillen tyckte om mig. Han var rolig och inte helt ful heller. Hehu. Jag är så kass.

Nu är det vandring till gågatan som gäller, lite saker kvar att köpa. Ska investera 300 i Lisa också. Så jag har åkpengar till Ludvika till efter midsommar. Det är nog rätt smart när det gäller mig. Jag är ju som vi alla vet inte världens mest ekonomiskt sinnade. Men jag ska bli, ja.
Ska bara hnalda lite saker jag måste ha först. Men blir ignet festande de närmsta veckorna. Eller, festande som inte kostar något. Det går väl alltid att ordna lite.

Nej, nu mot staden.
Jag måste skaffa en ny matta till min mus (tihi)
Herregud... ja. Värmeslag?




"Jag dricker glögg
Med balkongdörren öppen inatt
Jag är så trött på alla mail och koder
Jag vill ha dig här på riktigt inatt
Och suga liv ur din halspulsåder"

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gulle.
Titta min! Måste svara!

2005-06-14 @ 13:40:13
URL: http://liisa.blogg.se
Postat av: jen

winnerbäck. bästaste bäst.. efter att heta jenny då! Hej, hoppas allt är bra, jag har tjuvläst lite.. /byggo

2005-06-15 @ 16:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0