Frågor från förr

Läste gamla Helgonmail idag och hittade dessa spännande frågor.
"För at tlära känna dina vänner" sa de att de var till för. Men jag vet inte, i vilket fall som helst är frågor alltid kul och dessa är ju helt oseriösa, vilket inte ger en prestationsångest.
Allt är i en konstig ordning, men det är sött.. och KUL!


Vad heter du? 
Jenny Maria Fors, men går under många fler namn än dessa.

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Jeansblå i någon mellanjeansblå ton

Vad lyssnar du på just nu?
Dropkick Murphys - The Dirty Glass

Vad gjorde du igår kväll?
 Tvättade hemma hos mamma, spenderade för mycket tid framför datorn och pratade med Lisa.

Vad var det sista du åt?
Resterna från Lisas matlåda, gott som inget annat.

Hur är vädret hos dig just nu? 
 Varmt men molnigt. Jag tror solen kikade fram två sekunder för ett tag sedan men det kan ha vart önsketänkande.

Vem var densenaste personen du pratade i telefon med?
Min mamma.

Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet?
Jag förutsätter att den här frågan inte handlar om könet i sig.
Så då är det garanterat ögon. Men också hur en person går, det är dödsviktigt! Även om ingen tror mig.

Hur mår du idag?
Jag mår mest bra, med små inslag av lite ledsenhet.

Vilken är din favoritdryck?
Apelsinjuice, eller kanske kylskåpskall saft.

Favorit alkoholbaserad dryck?
Öl, alla sorter!

Favoritsport?
Fotboll. Finns det något annat värt att ha som favoritsport?

Vad har du för hårfärg?
Just nu har jag många hårfärger; rRåttfärgat, gulblekt, brunt, lite rött, en svart slinga här och var.

Vad har du för ögonfärg?
Brungulgrön.
Mest bruna, men ibland är de helgula. En gång har de vart riktigt gröna, då tyckte jag om dem. Men mest är de tråkiga.

Soluppgång eller solnedgång?
Båda två, på sommaren bör man vara vaken hela nätterna.

Antal syskon och deras ålder?
Maja (20) och Johan (18) med samma föräldrar som mig.
Märta (4) och Malin (2) som har samma pappa som mig.
Maja (18) som mamma har gift in i familjen.

Favoritmånad?
Augusti, eller kanske Maj ibland.

Favoritmat? 
Allt som är fett.


Senaste filmen du såg? 
Någon skum film hos Alex tror jag. Kommer dock inte ihåg vad den hette. Code 46? Kanske.

Favoritdag i veckan?
Natten mellan fredag och lördag.

Favorithobby?
Jag är ingen hobbymänniska. Men jag tycker om att sova mycket, krama på folk, lyssna på musik, dricka folköl i solen och vara allmänt söt.

Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Ärligt talat har jag nog aldrig försökt. Jag har inte ens vart på någon hipp date någon gång.
Tror inte jag är gjord för sånt.

Favoritlåt?        
Just nu är det nog Dropkick Murphys - The Dirty Glass och Lars Winnerbäck - En svår och jobbig grej

Sommar eller vinter?
Försommar och sensommar, jag har svårt för Juli.

Kramar eller kyssar?
Kramar, alla är bra på kramar.

Förhållande eller One-Night-Stand?
Förhållande, det ger som mer i längden. Men jag är inte den som är den.

Choklad- eller vaniljglass?
Choklad.
Helst med chokladsås och chokladströssel också.

Hur bor du och med vem/vilka?
Jag bor med den bästaste sambon av alla, Lisa.
Dessutom bor ju Marilyn här.

Vad läser du för böcker?
Jag läser allt jag kommer över, men jag gillar böcker med snygga framsidor bäst.

Hur ser din musmatta ut?
Den är uselt tråkig blå. Men jag skaaaaa ordna en bättre.

Favoritsällskapsspel?
TP, men bara om jag vinner.

Favorit data/tvspel?
Hm, det är en hård kamp mellan The Sims och SOFII. Jag får återkomma.

Kan du nudda din näsa med tungan?
Nej, inte ens om det gällde mitt liv.

Kan du korsa ett öga åt gången?
Jag vet inte, min mormor sa till mig när jag var liten att ögonen kunde fastna. Så jag våga rinte prova.

Är du romantisk?
Jag har väl en gen någonstans, men inte ofta.

Skulle du själv säga att du är lycklig?
Överlag är jag väldigt lycklig. Så det måste jag nog säga, även om jag väl inte alltid är på topp.


Sötast av alla!





"Why should it be so bad to be bad,
When it´s so hard to be anything at all?
And why does everyone seem to forget
What it´s like to be all alone
As soon as they
Have got someone, no it´s no fun
It makes me wanna vanish and die
Maybe I´ll throw all my clothes
Into a waterfall
And sit and spy while they all cry
You get so silly when you´re lonely
And you think that you´re the only

Maybe you all would consider it a joke
If I say that I hate myself
But now and then
When I look into the mirror
All I see is a big mistake
-And wouldn´t you?
Well, I just wanna be fun
Just wanna be the one
Who makes you smile
Well, I just wanna believe
That I could be something to someone"

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wao. Amitiöst. Får genast ge det ett försök. Ja.

2005-06-22 @ 16:06:49
URL: http://liisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0