Camden ar mitt nya hem (eller; dod at spacetangenten)

Ah, jag och Maja ar ater i Camden.
Shoppat mer, till andra och mig sjalv. Saken till mig ar finast, ett par bruna manchesterconverse. De var vart de sjuka antalet pengar jag betalade, till och med att de ar en halv storlek for stora kan jag leva med. Bra pa vintern nar det ar kallt och man behover sockor.
Lycka, det ar mina nya skor.
Det andra jag har kopt ar en hemlighet, tihi tihi.

Vet egentligen inte om jag har sa mycket att saga.
Mest for att spacetangenten pa detta tangenbord ska dooooo! Tar en halvtimme att trycka ner den. Later som fan. Men lite till ska val skrivas.
Blev ingen Jack the Rippertour igar. Kanske ikvall, men igar regnade det as. Vi gick pa Storbritanniens basta indiska restaurang istallet. Daligt uppassad man kande sig. Nastan laskigt. Maja rakade tappa en gaffel och en killetyckte det var hans fel, sen gomde han sig for oss resten av kvallen. Galet. Maja var... forstord.
Sen gick jag hem och dackade. Min extremforkylning som pajar mitt uteliv. Eftersom det ar sista kvallen ska jag verkligen forsoka orka ut med Maja och Adam och vilka det nu var mer. Vore kul, men inte om alkislillebror foljer med. Magen till olpimplare har jag aldrig sett maken till. Full fran morgon till kvall, och om han inte hunnit bli full ar han sur tills han blivit full.
Jag ska kanske dricka lite ol idag, kanske.
Men jag kommer ju bli sjuk, sjukare, sjukast. Dod imorgon. Har kopt en nasspray har. "Not for childern under 18". Lysande tankte jag, den maste vara tokstark. En halv flaska senare inser jag att vattnet jag droppade i nasan i morse var mer effektivt. Engelsman kan inte veta vad en riktig forkylning ar!

Verkar inte bli musikal idag, mamma kopte nog aldrig biljetter. Men det visar sig val om vi nagonsin hittar henne igen. Far ringa henne nar vi drar vidare harifran mot Oxford Street for mer shopping. Jag kommer shoppa ihjal mig snart. Men det ar kul. Det svaraste ar dock att inse hur dyrt allt anda ar har. £10 later ju inte det minsta som 140 kr liksom. Men jag tranar pa det. Rakna om allt med lite ovardrift innan jag koper det. Mm.

Ah, nu borjar det bli varmt.
Jag borjar angra mina presentkop, men sa kan det vara.
Jag har ju anda kopt saker, jag ar ganska snall.
Nu ner i Underground, jippiiiie. Sen shopping, sen hem till ombyte och sen kanske utgang, kanske somn. Endast nasan kan bestamma, att andas eller inte andas liksom.
Saknad.



"Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvudet
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna"






Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars näsa! LÄngtar du efter mitt fina tangentbord, vavava? =) ÅÅÅÅÅÅÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖ! =)

Puss, ses snart!

2005-06-25 @ 18:49:31
URL: http://liisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0