Bakis

Igår var det student. Idag är det bakfullt.
Jag tror det var rätt kul igår, jag var överallt och ingnstans. Kände mig lite som en jojo som jag fpr fra, och tillbaka mellan olika platser. Jag tror jag hann träffa de flesta, missade dock Stellas samtal, höll på att krångla med telefonbyte. Och att ha Patriks telefon är ingen bra förutsättning för att kunna höra när det ringer. Hoppas hon ringer idag igen, annars kommer jag inte hinna träffa henne. Och det vore massa synd.
Kommer säckert sluta med att jag går ut idag igen, hoppas inte. Min mun smakar fortfarande avlopp.

Nu försöker jag organisera lite tacosätning. Det kan funka, om jag lyckas samla ihop min hjärna.
Ska åka och handla med Linnea snart, hon verkar ha bra koll. Linnea är bra på sånt. Det är tur.

Nej, får bli en bättre redovisning av min helg när jag har mer tid.
Nu ska jag banka huvuder mot garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0