Ändrade planer

Idag skulle jag har åkt till Huggnora, umgås lite med barnen och gå på logfest. Som man ska göra på landet helt enkelt. Nu blev det inte så, de är på släktträff och sen är det sent. Så ingen kan hämta mig, jag orkar inte ordna skjuts. Det är för jobbigt. Så får åka ut imorgon eftermiddag och sen ta sista tåget från Avesta hem. Det funkar, bara jag hinner träffa barnen lite.
Tåget går ju inte förrns tjugo i nio, så det borde kunna funka.
Undra vad resten av världen ska göra ikväll.
Kanske borde orka ringa runt lite, borde i alla fall skicka ett sms till herr Elgh och säga att jag kan hämta kameran imorgon. Ja.

Torsdagen var i alla fall trevlig, jag drack sjukt mycket alkohol och stod fortfarande på benen. Mot alla odds. Jag är rätt stolt över mig själv faktiskt. Tio öl och en flaska Kir bode ha däckat mig. Men jag har mina dagar, ja, det har jag.
Fick leka med alla bra också. Det gör mig glad.
Igår lugnt och lagom bakfullt.
Var huslig hos Alex, av någon anledning är jag sjukt bra på att vara huslig där.

Äh, blir väl en längre och mer spännande blogg när jag kommit hem.
Var bara tvungen, eftersom Lisa påstod av vi var dåliga. Ja, så jag skämdes lite...




"And when you’re down on your luck
Hey baby It’s a long, long way up
Hold back now, hold back your fears
And when you’re really down and out
And you feel like there’s no way out now
Let go now, let go of your tears some more"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0