And the plans...

Ja, blir Ludvika i helgen. Trevligt, skönt och bra ska jag ha det. Väldigt skönt att bestämma de tlite i tid också. Blir Huggnora först, leka med flickorna. Sova där en natt eller två.
Vet itne riktigt än om det blir åka redan imorgon kväll eller på torsdag förmiddag. Beror lite på hur tågen passar ihop med möjligheten att bli hämtad. Busstrafiken till Huggnora är ju inte den mest frekventa kanske.
Men verkar luta åt torsdagmorgon, tågen till Smedjebacken är tydligen heller inte någon vanlighet på onsdagskvällar. Äh, vi får se.
Upp ska jag i alla fall.

Nu ska jag krypa ner under mitt täcke och tycka synd om mig.
Jag har faktiskt huvudvärk och känner mig i allmänhet rätt övergiven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0