Ah, avklarat!

Så, nu har jag vart duktig. Det gick bra, jag är duktig som få känner jag just nu. Ganska stolt öve rmig själv, bra inför fotbollsspelandet idag. Kan jag nog våga mig på några glidtacklingar. Inte vågat det sen ett blåmärke för flera år sedan... (PIK!) De skulle i alla fall höra av sig i nästa vecka, så uppdateringar om jobb eller inte jobb följer då.
Nu väntar jag på min kära sambo, ska nog ramla in i duschen och kyla av mig lite. Det är verkligen tokvarmt. Jag är ett svetto i mina fina svarta kostymbyxor. Ja, kostymbyxor! Försök se det framför er, ha. Jag ser lite vuxen ut om man lutar huvudet åt vänster och kisar... Men så är det med dresscode.




"Like a cat in heat, stuck in a moving car
A scary conversation, shut my eyes, can't find the brake
What if they say that you're a climber
Naturally, I'm worried if I do it alone
Who really cares, cause it's your life
You never know, it could be great
Take a chance cause you might grow
Oh, ah, oh

What you waiting
What you waiting
What you waiting
What you waiting
What you waiting for"

(Åh, vad jag älskar när texterna är längre än inlägget...)

Kommentarer
Postat av: dUBbELh3Ft4ndEteJP

hur mycket jag än anstränger mej så kan jag inte se dej i kostymbyxor :s

2005-06-20 @ 22:28:30
URL: http://www.monkeyhouse.tk
Postat av: fRy5t3Jp

De va faktiskt du som sprang på mig när jag låg på gräsmatten..mm så va det

2005-06-21 @ 02:18:06
URL: http://www.monkeyhouse.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0