Mitt liv som Lunarnörd

Ah, så har jag då äntligen tagit tag i vad man kan göra med PRO2. Ni vet, den där tjänsent på lunarstorm som man får betala hutlöst mycket pengar för och som är ytterst beroendeframkallande.
Jag har nu tagit steget över till att göra mina krypin helt eller till viss del i photoshop. Min senaste fjärilskreation sticker mig dock redan i ögonen. Kanske får börja byta varje dag?

Idag blir det supande på hög nivå.
Mene kommer med sprit, jag och Lisa har snart införskaffat sprit. Milla med kärlek kommer och då blir det alltid upplyst. Kan nog itne bli bättre. Jag ska dessutom dricka White Russians, jag hävdar fortfarande att jag aldrig haft en dålig kväll i sällskap med denna utsökta drink.
Kvällen kommer lysa.


"E' re' efterfest på eran balkong?
Så vi kan hångla friskt och dricka Chardonney i kartong.
Sedan spelar vi en schlageromgång
och gissar gamla go'a låtar natten lång"

Kommentarer
Postat av: magnus stahre

Tråkiga suputer ni är. ;P

2005-07-15 @ 22:23:37
URL: http://kromosom.xy.org
Postat av: Milla

åh! klart jag kommer med kärlek! och presenter. myrra och visa män. eller pruttlera och visa män. vilket som.

2005-07-19 @ 18:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0