Flyg fula fluga flyg

Ja, jag har pratat med alfa-kassan. Antar att jag inte ens behöver gå in på hur det gick.
Slutade i alla fall som vanligt med att jag förklarade resten av dagen förstörd, tänkte en stund på att hänga mig i duschdraperiet men det var på tok för ansträngande så satte mig på blakongen och kedjerökte upp för många cigaretter med tanke på ekonomin.
Jag som hade en hel dag utan att vara bitter igår, nåja, utan att vara så mycket bitter.
Men nu ger jag upp, orkar inte hoppas mer. Jag lägger helt enkelt till alfa-kassan högst upp på "de-som-ska-stämmas-innan-jag-dör"-listan.
Som för övrigt just nu ser ut såhär;
- Alfa-kassan (femtonhundra gånger om)
- SJ
- Gud
- Soc i Ludvika
- Tandläkarna som inte fixade mina tänder när jag var liten
- Systembolaget
- CSN (börjar dock klara sig undan nu, efter att jag insett hur lätta de är att ha göra med i jämförelse med vissa andra)
- Alla som spottar på de bästa stenarna att sitta på på gator


Jag har blivit beroende av Fredrik Virtanens blogg, jag går i Lisas fotspår.
Har dessutom passat på att bli en flitig läsare av Robert Lauls fotbollsblogg på aftonbladet.
Jag är så stolt över att kunna säga att jag inte har ett liv.



"Is someone getting the best, the best, the best, the best of you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0