En lista att dö för

Jag har blivit inspirerad, alla omkring mig gör listor. Jag är egentligen en listmänniska, men det har som dött lite de senaste åren. Ungefär som att läsa böcker och gå på café. Alla saker kan man inte hålla i form i Ludvika. Men... min första lista på länge (förutom packlistor och ladda-ner-musik-listor)

Några saker som jag försöker intala mig själv just nu...
- "Jag var inte det minsta dumfull i fredags. Jag var vuxen och sofistikerad. Jag drog fantastiska skämt och drack måttligt för att sedan bara av ren otur somna på en kyrkogård"
- "På torsdag kommer Alfa-kassan, efter tre månaders väntan, ge mig mina pengar och ett långt förlåtbrev för att de förstört hela min sommar och mitt sommarhumör. Dessutom kommer de stoppa in några extra tusenlappar som plåster på såren"
- "Jag är inte bitter, ful eller tjock. Egentligen är jag sjukt snygg. Det var ju faktiskt så att någon för länge sen påpekade att jag hade några drag som påminde om Kirsten Dunst. Att det nu var sju år sedan eller något sånt har inte förändrat något. Se på mig, jag är en Hollywood-stjärna som dessutom är smart!"
- "Jag är inte alls avundsjuk på ALLA andra"
- "Jag kan hantera alkohol och om jag nu skulle blanda mig en liten fin grogg skulle den inte alls leda till att jag söp ner mig, däckade i hallen och spydde på mina fina manchesterconverse"
- "Jag är en hejare på att göra Lunarstormkrypin och det är inte det minsta tragiskt att vara stolt över en sån sak."


Jag är patetisk.
Fuck it.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, neeej du är inte patetisk! Det är den finaste listan jag sett! =)
Puss

2005-07-19 @ 09:13:20
URL: http://liisa.blogg.se
Postat av: Milla

du är så söt.. glöm inte att rasta dinosaurien också.

2005-07-19 @ 18:48:31
Postat av: Marina

jag vet, jag vet! jag vet hur man tapetserar, kan lära dig om du vill.. *fiskar assistenter* :)

2005-07-20 @ 10:25:00
URL: http://niiina.blogg.se
Postat av: Marina

Grejt, då räknar jag med att du kommer över i helgen (när du ändå inte har sambo :)) och assisterar. du kan få choklad också, eller glass, eller macka eller mat med lax. *lockar på* (kanske ska locka med vin? :) jag har det också.) :p

2005-07-20 @ 11:40:43
URL: http://niiina.blogg.se
Postat av: Marina

Lördag kväll is the moment than. Kom efter sthlm. Toppen juh. Hehu.

2005-07-20 @ 11:45:44
URL: http://niiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0