Datageni

Ja, nu har jag lagat Lisa dator.
Jag är så duktig. Jag borde kanske få jobb som datorlagare. Kanske.
I och för sig har jag ju redan ett jobb nu. För er som jag inte skrutit om det i hundra år för.
Tänkte jag bara skulle nämna det en gång

Min sambo är en banger förresten. Hon har lämnat mig och Milla alldeles ensamma.
Men imorgon kommer hon hem och då är hon bara min. Eller, vår.
Men jag har det rätt bra ändå, Milla matar mig med kolasnören. Hade glömt hur gott det var. Ska nog bli godismissbrukare igen, olämpligt för mig att äta så lite godis som jag gör.

På TV är det Ali G in da house. Han är en pärla, de pratar med en pastor om homosexualitet.
Fantastiskt. Jag brukar inte uppskatta det, men just det här var lysande.



"Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0