Bloggen är åter

Efter några dagar utan blogg har mitt liv totalt kollapsat. Det enda jag gör är fyller mig själv med alkohol och hoppas på att vaka upp dagen efter. Hittills har det funkat bra.

Får se om jag vaknar imorgon igen, idag va i en klass för sig.

När jag åter är som folk ska jag återkomma och redogöra för vad jag förgyllt mitt liv med de senaste dagarna. Just nu kan jag påpeka att jag gjorde aftonbladets semesteralkistest. Jag fick 24 poäng, för kvinnor var 13-40 poäng risk för långvariga farliga alkoholskador och ett hemskt alkoholberoende, elelr något sådant. Men visst överdriver de alltid på sådana test? Jag tror det. Nu ska jag se om Virtanen och Laul uppdaterat sina bloggar, såhär efter bloggsofts återkomst...

Tomorrow, kommer mitt liv vara åter. Jag håller tummarna för alfa-kassan. Heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0